Social Media Social Media Social Media Social Media

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  1. Gdzie mogę kupić bilet na OEES?

Bilety można zakupić na stronie www.live.oees.pl/bilety2022

  1. Ile kosztuje udział w OEES?

W tym roku mamy trzy etapy cenowe, które przedstawiają się następująco:

  • w dniach 08.06-21.08 cena biletu wynosi:
    • bilet stacjonarny + online – 199 zł brutto
    • bilet online – 49 zł brutto
  • w dniach 22.08-6.11 cena biletu wynosi:
    • bilet stacjonarny + online – 299 zł brutto
    • bilet online – 79 zł brutto
  • w dniach 7.11-23.11 cena biletu wynosi:
    • bilet stacjonarny + online – 349 zł brutto
    • bilet online – 99 zł brutto
  1. Czy muszę zakładać konto aby kupić bilet? 

Tak, aby zakupić bilet należy założyć konto na live.oees.pl ponieważ po zakupie biletu do konta zostanie automatycznie przyznany dostęp do wydarzenia.

  1. Mam kod rabatowy. Jak mogę z niego skorzystać?

Kod rabatowy wykorzystaj na etapie realizacji zamówienia. Miejsce na jego wpisanie znajduje się po prawej stronie, pod podsumowaniem płatności.

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za bilet?

Istnieją dwie możliwości płatności: za pomocą PayU (BLIK, szybki przelew, karta płatnicza) lub przelewu tradycyjnego (na podstawie faktury proforma). W przypadku wyboru formy tradycyjnej, bilet na kongres zostanie przesłany dopiero po opłaceniu zamówienia.

  1. W jaki sposób mogę kupić bilety dla kilku osób?

Aby kupić więcej niż jeden bilet skontaktuj się z nami: rejestracja@oees.pl

  1. Chcę otrzymać fakturę na firmę, jak to zrobić?

System automatycznie wystawia fakturę na osobę fizyczną, na dane podane podczas rejestracji. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę na firmę, wpisz dane swojej firmy na etapie realizacji zamówienia. 

  1. Moja płatność za zamówienie nie powiodła się – jak mogę ponowić płatność?

Jeśli płatność za zamówienie nie powiodła się należy przejść na stronę wyboru  biletów i ponownie dokonać zakupu.

  1. Jestem osobą niepełnosprawną i potrzebuje aby podczas wydarzenia towarzyszył mi opiekun. Czy dla tej osoby również muszę kupić bilet?

W takiej sytuacji prosimy skontaktuj się z nami: rejestracja@oees.pl

  1. Chciałbym pojawić się na wydarzeniu z dzieckiem, czy dla niego również muszę kupić bilet?

Dziecko pod opieką osoby dorosłej może pojawić się na wydarzeniu za darmo. Pamiętaj jednak, że nie zapewniamy opieki dla dzieci w trakcie trwania kongresu. W trakcie rejestracji na miejscu konieczne będzie wypełnienie formularza zgłoszenia pobytu dziecka na terenie wydarzenia.

  1. Czy dla studentów są przeznaczone specjalne bilety?

Tak, dla studentów przeznaczone są specjalne bezpłatne bilety. Bilet taki przysługuje osobie, która nie ukończyła 26 lat i posiada ważną legitymację studencką lub doktorancką.

  1. Czy dla uczniów szkół średnich lub podstawowych są przeznaczone specjalne bilety?

Jeśli interesują Cię bilety dla uczniów szkół średnich lub podstawowych skontaktuj się z nami: rejestracja@oees.pl

  1. Nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji i biletu, co mam zrobić?

W pierwszej kolejności upewnij się, że płatność za bilet została dokonana w sposób prawidłowy. Jeśli tak – zakupiony przez Ciebie bilet powinien zostać przesłany na adres e-mail podany przez Ciebie w trakcie zakładania konta.

Jeżeli nie znalazłeś zakupionych biletów w swojej skrzynce mailowej, sprawdź, czy zamówienie nie wpadło do innego folderu, takiego jak SPAM lub INNE.

Jeżeli nadal nie znalazłeś zakupionych biletów w żadnym z folderów swojej skrzynki mailowej, ale posiadasz aktywne konto na platformie live.oees.pl sprawdź czy podany przez Ciebie w trakcie rejestracji adres e-mail jest prawidłowy. Jak to zrobić? Zaloguj się na platformie, w prawym górnym rogu kliknij w swoje imię i nazwisko, a następnie w “Edytuj profil”. W tym miejscu możesz sprawdzić czy w podany przez Ciebie adres e-mail nie wkradł się błąd.

Jeśli posiadasz aktywne konto na platformie live.oees.pl możesz pobrać swój bilet także, bezpośrednio z platformy. Jak to zrobić? Zaloguj się na platformie, w prawym górnym rogu kliknij w swoje imię i nazwisko, następnie w “Edytuj profil”. Swój bilet znajdziesz w zakładce “Moje wydarzenia”.

  1. W fakturze za moje zamówienie jest błąd – jak mogę zamówić korektę faktury?

Jeśli potrzebujesz dokonać korekty faktury skontaktuj się z nami: finanse@fundacjagap.pl

  1. Chcę otrzymać fakturę w języku angielskim – jak mogę to zrobić?

Aby otrzymać fakturę w języku angielskim należy dokonać zakupu na angielskiej wersji platformy LIVE OEES. Przejście do niej umożliwia przycisk w prawym górnym rogu.

  1. Czy mogę zrezygnować z zamówienia, anulować je po dokonaniu płatności?

Zrezygnować z udziału w Kongresie (po dokonaniu płatności) możesz na warunkach określonych regulaminie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.10.2022 r., poprzez przesłanie Organizatorowi pisemnego oświadczenia o rezygnacji w formie listu poleconego na adres Organizatora bądź w sposób elektroniczny na adres e-mail: rejestracja@oees.pl.